onsdag 22 juni 2011

sitter i min diskho.

Bråkar med mina föräldrar och är uppe i varv så är inte någon idé att gå och lägga sig. Funderar istället på att dygna i protest. Tycker jag valde en ganska cool plats att dygna på, sitter på köksbänken med fötterna i diskhon. Funderar på om jag ska ta ett fotbad eller något. Fast jag tror att jag måste byta plats för det gör jävligt ont i svanskotan. men inte än. Har laddat med te, vatten, äckligt godis och ostbågar. Oj har visst druckit upp tre glas vatten och koppen med te. Egentligen är idag inte den smartaste dagen att dygna på, måste ta 10 i två bussen imorgon. Hade tänkt försöka vara uppe tills cirka sex då mina föräldrar går upp. Då kommer jag högst kunna sova sex timmar och lär då inte orka med grillkväll på munkholmen imorgon. Om jag nu ska dit. Vi får se vad som händer. Filip sa att inatt är den ljusaste natten på hela året, himlen är rätt ljus nu iaf och klockan är cirka halv ett. Älskar ljusa nätter ♥ Undra vilken tid solen går upp på morgonen?

Nu måste jag flytta mig, har as ont jueeee. Kram



KUL LIV.
/ Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar