tisdag 21 juni 2011

Glad flicka igen

Hej bloggen! :)
Idag mår jag mycket bättre, kom även upp ur sängen klockan nio så nu har jag både ätit frukost och tagit hand om Molly. Idag är det bättre väder också, det skiftar (hur man nu stavar till det) mellan sol och lite molnigt. Nu har jag mejlat iväg lite bilder och ska snart gå och borsta tänderna. Sen hade jag tänkt avverka några punkter på den där to do listan innan jag gör något annat. Har jätte stor lust för att låna båten från vattenskidklubben igen och paddla iväg med några roliga människor. Ska smsa Amanda och se vilken tid hon hade tänkt rida Nellie.

Imorgon kanske jag ska vara med Louise, fotografera lite och prata och planera massa Delsbo. På söndag åker vi nämligen på ridläger! :)

Söndag: Packa det sista, hitta på något kul och sedan kör Lousies pappa upp oss till Delsbo. Åh längtar ♥ Sover där själva och träffar de flesta vänner igen ♥
Måndag: Ridlägret börjar!
Tisdag: ridläger
Onsdag: ridläger
Torsdag: ridläger
Fredag: ridläger avslutning och sedan (troligtvis) sova hos Elin :D
Lördag: Hitta på roliga saker och (troligtvis) sova hos Elin
Söndag: Mamma och Pappa kommer och hämtar mig igen :(

Nu fick ni lite snabb planering, ska borsta tänderna och väcka lillebror. Puss :*


Jag och Mr Bean förra året♥
/ Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar