onsdag 15 juni 2011

JAGÄRINTEKREATIVOCHHATARRUBRIKER :)

Tja tja bloggen!(bara för att vara dryg liksom)
Idag har vi bara städat i skolan så det har vart väldigt nicce, vi tittade på en film också. Vi fick sluta redan klockan tolv så det var också as skönt. Fast då så fick jag jätte bråttom eftersom jag behövde hinna med min buss och passa min lillebror. Sen var jag bara hemma och passade honom och sen när mamma kom hem så bestämde jag mig för att dra ut och springa:)

Eftersom jag inte har sprungit på länge så blev det en liten kortis runt munkholmen och till några andra ställen. Jag kände mig ganska stark fast lite trött blev jag nog mot slutet. Jag har ju en app på min iPhone som heter run keeper så där kan jag se hur långt jag sprang! Kan ju berätta att jag sprang 4,3 kilometer :) så slänger in ett litet inlägg om Nellie snart, PÖSS // Amanda :)


Söt bild på mig och Frigge från 2008 :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar