torsdag 16 juni 2011

inte direkt såhär jag vill tillbringa min första sommarlovsnatt

Tillsammans med datorn i mín säng. Wihoo. Chattar i allafall med Elin, något. Alla är upptagna, för trötta, i märsta, eller inte kan. Orkar inte åka till märsta, föresten så får jag nog inte det. Och så är jag också trött. Lika bra att stanna hemma antar jag. Det är ju ändå försent att gå ut nu, mina föräldrar har lagt sig och jag känner på mig att de skulle få damp om jag öppnade dörren och gick ut. Vet inte varför men jag har en otroligt stor lust att hoppa på cykeln och cykla iväg till hagarna på andra sidan skogen. Så mycket sommarminnen ♥ Eller cykla ner till munkholmen eller tilskogsbadet för ett nattdoppp. Om jag redan hade lärt mig köra båt hade jag dragit ut med den. I sommar ska jag ha kul! :D

kan väl lika gärna resa mig upp från sängen och ladda över lite picts from today. See you later

// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar