tisdag 31 maj 2011

Summernights

Nu är jag hemma, myggbiten men lycklig. Sprang/ gick/ studsa/ flummaen promenad, gick sen in i kohagen och gick runt där ett tag och lekte kosa tills jag brände mig på en brännässla. Alla människor inom 200 meter tyckte att jag var allmänt störd, hihi. Sen gick jag hem till Hanna och satte mig på gräsmattan och busade med hennes hund Leo som låg där tills Hanna kom ut. Då gick vi ut på spånken och satte oss nere vid vattnet, pratade om allt mellan himmel och jord och busade med Leo. Efter en lång stund gick vi hem och jag bar äckelkatten hängandes i svansen. Leo hade slängt den i vattnet så den var alldeles äckligt blöt.
Måste låta som värsta kattmisshandlaren men det var ingen riktig katt.

Aja nu ska jag sova men måste bara berätta hur underbart det är att kunna sitta vid vattnet en tisdag kväll i bara shorts och linne. Nu vet alla det. Och så måste jag säga att jag var galet flum och det sitter fortfarande i lite.

Puss // Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar