tisdag 31 maj 2011

förlåt...

Japp märkte nyss att jag inte hade bloggat på typ 9214876 år.. Men det ska de bli ändring på, har heller inte ridit Nellie sen i torsdags så det finns inte mycket att snacka om. Eller jo jag var ju på usm i gymnastik förra helgen, och om vi säger så här det var en jättebra tävling från vår sida men tyvärr kan vi inte mäta oss med de andra lagen som redan från början har så mycket högre svårighets poäng. Aja nu ska jag inte dra in er i massa gympa grejs som ni ändå inte kommer fatta hah :D Nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig snart. Förresten så åker jag till Göteborg imorgon till min pappa, där kommer jag och Andrea vara och det kommer bli BÄST<3 puss tjejen saknar dig!
See U later aligator :D // Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar