fredag 27 maj 2011

My friday

Tjaaa har suttit hemma med datorn och hungrat ihjäl nu ett tag iväntan på middag. ;) Tror nog att det blir en hemma kväll för mig, är sjukt trött och det lär väl behövas. Har massa saker jag måste få klart med mina föräldrar. Kanske kanske att jag får hänga med till grönan imorgon :D Jag vill i alla fall.

Vet ni jag måste köpa skolavslutningsklänning men det kommer aldrig ett bra tillfälle! Har ingen aning om vad jag vill ha faktiskt, skulle vilja ha en hel dag med tjejorna, helst inne i stan och springa in och ut i alla affärer. I allra allra allra värsta fall har jag en reservplan som hänger i gardroben, fast den är lite för mört kanske för en skolavslutning?


Den är snyggare på men jag vill ändå ha en ljusare och något nytt :P

//Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar