torsdag 26 maj 2011

det finns en station till

Nu sitter jag i mjukis kläder med nytvättat hår och nystädat rum. Asskönt. Idag skulle vi vara i kyrkan på förmiddagen och tog då 20 över åtta bussen. Hanna gick av vid Sigtuna man Amanda trodde att det fanns en station precis vid kyrkan. Jag var på och vi chansade men gapskrattade sen när vi upptäckte att bussen inte stannade där. Så vi fick springa ända bortifrån klockbacken och kom liite lite sent. Föresten var det astråkigt i kyrkan.

Vi hade engelska prov idag och det gick SKIT. Orkar verkligen inte berätta om det. Men i stallet hade vi det jätte mys! Vi red länge och det gick helt okej. Fint väder var det också och Emilia knäppte kort på både Amanda och mig. Vet dock inte när jag får tag på dem men så fort jag kommer över dem så lägger jag upp dem här ;)

Eftermiddagen var faktiskt väldigt skön hela den, vi hade kul och tillbringade många timmar uppe hos Roddis och Nellan. Imorgon kväll vet jag inte vad som händer, känner på mig att kvällen kommer sluta med att jag sitter här och uppdaterar en massor med videos och grejs! :D Fast jag önskar att det inte blir så, vill vara ut och hitta på något skoj. Jaja vi ses imorgon, nu ska jag sitta här ett tag till innan jag bäddar ner mig i min söna säng ♥

Random bilder från idag:

antingen så ska han se sur ut eller...


...Så ska han röra på sig! ;)





Träffade min älskling på ridbanan, har hans päls inte blivit suuper fin?! Älskar hans sommar päls! ♥



//Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar