måndag 30 maj 2011

Monday, monday, monday

Usch och fy har suttit vid facebook hur länge som helst nu! Facebook är verkligen en tidsstjälare :( Men det var trevligt att chatta med vänner i alla fall ;) Idag var det väl inget speciellt i skolan, hade kul på stan på lunchen i alla fall.

I lördags var jag ju på Gröna Lund, fast egentligen var resan dit roligast tror jag. Om man ska säga såhär: vi failade totalt. Haha så smarta! Föresten så sprang vi faktiskt Marathonloppet efter att ha gått i typ 20 min längs med i väntan på att få komma över till andra sidan. Det blev glesare och jag bah: NU SPRINGER VI! Och så sprang vi över. Jag trodde marathonloppet skulle vara mycket längre men det var bara cirka 15 meter långt, däremot så var det typ 4 mil brett. Haha tråkig humor jag har. En annan sak som är konstig är att jag skriker att jag aldrig mer ska åka insane när jag åker den, sen nästa gång åker jag den ändå?

Sen tog jag tåget själv till Upplands Väsby typ typ vid halv sex för vi skulle på middag :( Men det var trevligt det med! :)

Igår red jag ut med Ebba på Tiffany, Jessica på Nellie och Elin på Zantiago. Haha det var riktigt kul! :D Sen gick jag med Emma när hon red Mintha och pratade om att övertala föräldrar. Snart tänker jag ha värsta samtalet med pappa!

Ska sitta här en stund till och sen ska jag få saker gjort, puss.
// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar