måndag 30 maj 2011

FAN VAD JAG VILL HA MIN PIKEUR

Har insett nu att den inte är i tvätten efter många halvnogranna tittar och en slutgiltig nogrann. Har dragit med mig pappa runt huset och letat men till ingen nytta. Snart kommer jag sätta lappar att alla måste vända sina hus upp och ner och se om ser den. Jag som alltid brukar vara så nogrann. Jag trodde verkligen att den var i tvätten, tvätten är inte så snabb här hemma hos oss. Och nu vet ja fan var den är. Skåpet i stallet städade jag igår så där är den inte. Jag tror knappast den är i Elsas skåp heller. Det känns som om någon har tagit den eller att jag har glömt den i en påse i någon kompis rum. Jag MÅSTE hitta den. På det är mina ridbyxor som jag brukade ha till också borta. SERIÖST NU HAR JAG DAMP. Snart bryter jag ihop :(



Sista dagen jag VET att jag hade den eftersom att jag har det på bild. De där ridbyxorna är som sagt också borta. Amanda kan du inte kolla om jag har glömt hemma hos dig? Den kanske ligger i en kasse under din säng typ?

// Ledsen heztchey Olivia :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar