söndag 19 juni 2011

walla walla sommarlov

Hej kära bloggläsare! :D Förlåt för bad update men igår hände det en del grejer och imorse innan stallet var det lite bråttom. Sen har vi varit i stallet hela dagen, borstat, ätit, smörjt, fotat, tävlat. Amanda red även Nellie vilket gick bra, hon kan ju berätta om ridpasset sen. Btw så vann jag tävlingen idag, det var en ridskolehästklass och en klass för privathästarna. Jag vann då i ridskolehästklassen och Roddan kom tvåa med sin ägare i privathästklassen. Det var en lätt bana med hinder på typ 10 cm... -.- Men jag hade ont i magen så det var väl lika bra att det var lätt. Amanda knäppte förresten en massa bilder som ni får se sen.

Sen åkte vi hem till mig och packade, samt duschade.Vi gick hem till Amanda men blev halvt uppätna på vägen :/ Sen åt vi tacos och busade med Jessica. Drog ner till munkholmsbadet och satte oss på bryggan men där var det tråk så vi gick till båtbryggan några meter bort och klättrade runt taggtråden, buusungar. Också kom Jessica :D Hade kul där ett tag, träffade nya vänner och så :) Och så badade jag och Amanda! :D

 kul update: medans jag skrev det här inlägget somnade Amanda och medans jag laddade över lite bilder dog hennes dator. Tror att den blev överhettad eller nåt. Fick  inte igång den förän nu, aja nu ska jag joina, puss /olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar