onsdag 22 juni 2011

kan inte bestämma mig.

egentligen, varför dygna? Vill ju inte vara trött imorgon? Finns säkert något annat sätt att protestera. Vet inte om den här typen av protest hjälper. Skulle ju kunna sova i soffan. Vad bu det skulle vara bra för. Men ganska tråkigt att sova i sin säng 24/7. Eller ja, sover ju inte i min säng när jag sover borta. Förvånade folk skulle bli om jag la mig och sov på vår garageuppfart. Ganska kul. Har iaf kommit på att sova vore ganska bra, såsmåningom. Men samtidigt måste jag göra någon form av det här, dels för att mina föräldrar ska förstå och dels för att jag måste göra sommarlovet kul/galet även om mitt ända sällskap är min lillebror som sitter med hörurar framför sin dator.

Har livat upp Douglas vi ska kanske sova ute, hihi buuus. När man inte får vara med kompisar kan man ju iaf hitta på något med sin bror ;)

Godnatt

/olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar