söndag 19 juni 2011

Jessica is here!

Hejsan alla läsare(vilket inte är många)!
Bloggade inte igår men Olivia berättade ju iallafall vad vi gjorde! Jag red Nellie med Clara, och Jessica och Olivia fotade. 
Nellie var SUPER duktig! Hon gjorde ingenting utan bara gick på där jättefint<3 Blev super nöjd. Sen kunde jag till och med skritta ut en sväng och hon var fortfarande jättesnäll! Sedan tävlade Olivia och hon var bäst eftersom hon vann ridskole klassen. Jag fotade också :D Kan tänka mig att några bilder från tävlingen och mig och Nellie kommer när Olivia har rensat dem och så.
Efter stallet så stack jag, Jessica och Olivia till hennes båt och satt där och tjatade! Vi hade superkul!

Idag så red jag igen, det gick minst lika bra idag, jag red med Elin och Olivia i ridhuset eftersom det SPÖ regnade...  men Nellie var fin igen och gjorde ingenting! :) Sedan smörjde jag lite snabbt eftersom Olivas pappa skulle hämta oss eftersom jag behövde komma hem och passa mina syskon :/ Aja sen ringde jag hit Jessica så hon ska sova här och vi är gAlet flumma nu, fast det rligast är att jag sitter här och smyg skriver eftersom vi inte vill ge ut bloggen till någon :) Nu ska jag flumma vidare men först kan ni få en liten bild som Olivia tog i Fredags när jag red Nyfiken på lektion i Fredags :)

Världens sötaste<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar