fredag 17 juni 2011

Godmorgon

Vaknade för 40 minnuter sen, tog en ordentlig sovmorgon ♥ Dock så känner jag mig ganska så förkyld :(. Det regnar ordentligt ute, har det gjort enda sen jag steg upp. Så jag kan med bra samvete sitta inne och ta det lugnt. Men sen ska jag till stallet och rida terminens sista lektion, hoppas att vi rider för Anna-Karin! Har mina funderingar vilken häst jag vill ha men det beror på vad vi gör och vilken tränare vi ska ha.

Igår somnade jag btw med datorn, kläderna på och musik i öronen. Vaknade inte förän efter en ganska lång stund. Sen gick jag och la mig på riktigt. Nu ska jag ta min allergimedecin, brukar kännas mig bättre då. Och så ska jag göra te och äta frukost. Behöver också duscha och städa mitt rum, seriöst jag kan inte låta det se ut såhär längre! ;) Ska plocka ner mina skolgrejer, scheman och sånt. Gud vad skönt det ska bli!! :D

Vi hörs sen innan jag sticker till stallet tror jag. Ha en bra dag ♥

åh vad jag saknar den här ponnyn! :(
/ Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar