torsdag 19 maj 2011

stress

Har tusen saker att göra, har SO prov imorgon och engelska läxa som jag inte ens har börjat på och så måste jag plugga lite spanska... Packa måste jag också göra för jag ska vara i sörmanland HELA helgen. Därför kommer jag inte uppdataera något här :( Men har mobilenen med mig i alla fall. Prata och planera, städa... Det känns som jag kommer att sitta uppe hela natten. Lika bra att börja, typ NU. Fast nää...

Idag red jag Roddis, i början gick det intre så bra, han hoppade till massa för det blåste och skit. Men sen så bara lossnade han ordentligt och åh vad skönt! Han har inte lossnat sådär 100% på ett tag så det var underbart♥

Sen hoppade jag illusion och det har jag inte så mycket att säga om. Det gick helyt enkelt bajs. Höll seriöst på att sitta av hästen och gräva ner mig för att komma upp igen 2012 när alla ändå är döda, gått under och ingen kan påminna mig om vad som hände. För jag red verkligen sit dåligt.

Hej då lilltå nu ska jag sätta igång och fixa grejs, men fan vad jag längtar till sängen :(
// Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar