söndag 22 maj 2011

i'm home again

Och det känns tråkigt faktiskt. Vi var mitt ute på landet hela helgen och hade allmänt kul. Det skönaste var att bara slippa alla kraven. Man kunde vara uppe hur länge man än ville och slapp tänka på läxor, jobb, stallet osv. Inte för att jag inte gillar att vara i stallet, nej nej hästar är det bästa jag vet. Men det var skönt att slippa passa tider, jag menar även fast att man rider själv så kan man inte åka ut för sent. Det var helt enkelt skönt att slippa tänka på vardagen och allt som har med den att göra ;)

Stället vi var på är helt perfekt, kan visa bilder sen. Det ligger precis vid vattnet och är omringat av stora härliga gräsmattor. Det är ett stort hus och så några stugor och de flesta barnen sov i den största stugan. Helt underbart var det! Dock så blev det inte så mycket sömn alltid, första natten la vi oss efter tre och igår la vi oss inte förän kvart över fyra sådär. Och sen gick vi upp ganska tidigt. Igår klämnde vi ner oss fem pers i en enmanna säng och sov där. Fast någon gång på natten vaknade jag av att jag var så varm så jag klättrade uppför stegen och la mig ensam på sängen över.

Nu är jag trött och grymt otaggad för skola imorgon men jag ska sitta här en stund till sedan hoppa in i duschen, äta, plugga något, packa upp väskor (hatar att packa upp) och sen får vi se hur mycket klocan har hunnit bli. Ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt mig för :)

Vi får se om vi ses senare ikväll men lär uppdatera er något imorgon även om jag kommer hem senare eftersom att jag ska rida Roddis :)
 PÖSS /OLIVIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar