måndag 23 maj 2011

falukorv blandat med hårdrostat bröd ingeggat med australensk tappenadd godkänd av rikstadsverkets strutsförbund och hej jag suger på rubriker

Tjaaa nu är en trött heztchey hemma från stallet. Har bára hunnit plocka ur diskmaskinen och så. Skolan var väl bra antar jag. Haha måste berätta att vår spanska lärare fick damp, plockade ihop sina saker och gíck. Klassen bah: wihooooo och whaaat?! Det var ganska kul faktiskt. Några drog hem och efter ett tag kikade franska barnen in. Jag satt kvar och pratade för jag kände på mig att hon skulle komma tillbaka. Och det gjorde hon, sa hur besviken hon var på oss och sen fick vi gå.

Jag red på min älskade Roddis i ridhuset med Natalie. Det blåste som fan men var ganska trevligt. Vi skrittade fram länge och pratade och sen blev det bara en ca halvtimmes ordentlig ridning innan vi skrittade ut. På den halvtimmen gick det både bra och dåligt. Vissa stunder är jag nöjd med, som sista galoppen. Och ibland i traven. Jag hade deffenitivt kunnat rida längre men Natalie var liksom klar och jag ville inte att hon skulle få vänta så länge. Sammanfattningen är att det gick okej, var mysigt men det gick bättre i torsdags. Torsdagen i mitt hjärta ♥

Oj nu ska jag äta, ses senare. Har en del att plugga och sen ska jag nog ringa min käre vän. Puss :*

//olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar