fredag 20 maj 2011

En kul sak.

Haha ja hejsan :) Jag tänkte visa en göllig bild på Nicke Nyfikens döda pappa.. oj det lät dystert men det är sant :P Han heter Kamillo av Haga och är en väldigt fin avelshingst som har många barn ( iallafall som jag har uppfattat det) Han har 92 föl :OOO snacka om Mång-barns pappa haha :D Han bodde på Gotland, ett vääääldigt fint ställe enligt mig<3 Går nämligen på ridläger där och det är där som min tredje favvis häst bor friggelina. Här får ni en bild på Nyfikens pappa iallafall :)
Han e så snygg inte undra på att Nyfiken är det också? :) Han är dessutom ganska lik ett av hans andra föl som heter Jojjo hon står också på ridskolan. Äh jag har ju ändå inget liv så ni kan få en bild på henne också :)
Ja kanske inte såå lik men jag ser i alla fall likheter :D
Det var allt det meningslösa jag hade att säga 20:16
 Puss&kram
                                                   //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar